I samarbeid med Stord Dekkservice har Zocial ansvar for å komme opp med konsepter og kampanjer for å øke aktivitet på deres sider. Vi ønsket å kjøre en kampanje hvor Stord Dekkservice skulle støtte en organisasjon for trafikkskadde, og kom der i fra opp med konseptet «1 liker = 10,-» til Norsk Luftambulanse.
Stord Dekkservice AS
«LIKES» KAMPANJE
«Zocial fyller våre behov på alle punkter. Ingen utfordring har vert for stor, service med raske tilbakemeldinger og gode ideer. Linken mellom hjemmeside og Facebook har gjort at me no kan nå ett mye større publikum!»
I tillegg til sosial medie materiell, produserte vi også en mobiltilpasset kampanje side hvor all aktiviteten skulle ledes inn. Kampanjen ble så publisert på Stord Dekkservice Facebook-side kl. 15.00, og kl. 07.30 neste morgen fikk vi en telefon fra Stord dekkservice om at kampanjen hadde tatt heilt av og måtte stoppes med en gang!
Resultater:
I løpet av kun 24 timer hadde kampanjen nådd ut til over 530 000 personer, og innlegget hadde fått 19 000 likes, 11 000+ kommentarer og 1 152 delinger.