fbpx

Høyt & Lavt Nedstrand

GOOGLE ADS KAMPANJE

Den populære klatreparken Høy & Lavt i Nedstrand tilbyr en rekke aktiviteter og overnatting for privatpersoner og grupper. I 2018 kom de også med et nytt konsept «Glamping» som er glamorøse camping telt. Dette ønsket de og få markedsført godt!

I løpet av 4 mnd. genererte vi 10 000+ relevante klikk og 1.5+ mill visninger via Google annonsering.

I samarbeid med DHR Saga AS produserte vi og driftet Google annonser for Høyt & Lavt Nedstrand i sesong juni – oktober.

Vi brukt Google Adwords annonsen for å sikre topp plassering på utvalgte søkeord, når personer i distriktet rundt søkte etter relatert innhold.

Resultater:
– 5 900 klikk
– 62 100 visninger
– kostnad pr. klikk kr 1.6,-
– CTR (Click thru rate) 9.50%
– Søk/klikk fra mobil 79%

Vi produserte også Google Display (banner) annonser som ble vist på de mest besøkte nettsidene, av vår ønskede målgruppe. Målgruppen vår for disse annonsene var grupper og bedrifter i Stavanger, Haugaland og Vikedal regionen.

Resultater:
– 4 223 klikk
– 1 460 000 visninger
– kostnad pr. klikk kr 4.33,-

– Flest visninger og klikke fra: Mobil apper, dagbladet.no, startsiden.no og tv2.no