fbpx

Husnes Storsenter

DIGITAL MARKEDSFØRING 2017

Zocial ble i 2017 utfordret av Husnes Storsenter, hvor målet var å nå ut til en større del av befolkningen. Vi gjorde derfor om deres tradisjonelle markedsplan til og bli 70% mer digital.

Markedsplanen for 2017 ink. bl.a. ny profil som også er tilpasset digitale formater, nye aktive nettsider, kampanjer i sosiale medier og synlighet på Google.

Den digitale markedsførings planen har krevd tett oppfølging og planlegging av kampanjer fra måned til måned. Dette har også vært viktig for å spille på lag med butikkene på senteret. Med digital markedsføring har Husnes Storsenter nå fått en mye større eksponerings grad, også til flere alders grupper i Husnes/Kvinnherad. All annonsering er også målbar og bekrefter disse resultatene.

Resultater i 2017:

Med Google annonser har Husnes Storsenter nådd ut til 29 500 unike personer i Kvinnherad hvor av disse har blitt eksponert for annonsene totalt 371 500 ganger. Dette har også generert over 6 750 klikk til nettsiden.

Meny