Vi ønsket å skape en minneverdig kveld som ikke bare skulle være bra, men som skulle være bra. Reaksjonene tyder på at vi traff.
For. en. kveld.
Når vi i Zocial sier at vi elsker å skape opplevelser – både digitalt og i virkeligheten – så mener vi alvor. Derfor slo vi på stortromma og inviterte kunder og samarbeidspartnere til en festaften ute på vakre Mortholmen.
– Når vi flyttet inn i det nye hovedkontoret vårt på Åkra tidligere i år, var vi fast bestemt på at vi ønsket å samle kunder og samarbeidspartnere til noe gøy – vi måtte bare finne ut av hva. Basert på tilbakemeldingene etter kvelden på Mortholmen kan det se ut som om vi traff blink, og det virker som om gjestene våre koste seg like mye som vi gjorde, forteller daglig leder, Glenn Helge Kvilhaugsvik.
Stand-up fra Oslo og blåbærgris fra Røksund
For mens vestlandsværet fikk holde på utenfor ble gjestene fraktet i buss over moloen. Videre bar det inn i rustikke, historiske Mortholmen, og kvelden ble akkurat det vi ønsket – en begivenhet preget av nettverksbygging, latter, god mat og drikke.
En kveld hvor vi fikk løftet frem Zocial, kundene våre og ikke minst de minneverdige kampanjene vi har skapt sammen.
– Vi er utrolig takknemlige for å få lov til å samarbeide med så mange spennende, varierte og kjekke kunder. Uten de så hadde det ikke vært noe Zocial, så enkelt er det. At vi kan møtes i en uformell, hyggelig setting som dette og bare kose oss i godt lag, det viser hvor kjekke kunder vi faktisk har.
På menyen sto kortreist burger av blåbærgris fra RS Catering i Røksund. Vår egen fotograf og markedsrådgiver, Tomin, dro oss gjennom programmet som kveldens konferansier. Og om vi ikke allerede hadde fått kjørt lattermusklene med Tomin & co på scenen, satt komiker Hans Magne Skard fyr på salen med sitt stand-up-show senere på kvelden.
– Som med alt annet vi produserer, ønsket vi å gjøre dette skikkelig. Skulle vi først lage et arrangement som denne kundekvelden, skulle det bli en kveld man sent kom til å glemme. Det har vært mye arbeid i forkant, og jeg har vel sagt at dette gjør vi kun én gang – men når det ble en såpass stor suksess, må jeg kanskje revurdere det, ler Glenn Helge.

Gode samarbeid skaper resultater
For det må være lov å være litt stolt over, og feire en arbeidsplass i vekst. Det siste året har vi i Zocial forvaltet 1 132 220 annonsekroner i sosiale medier. Vi har forvaltet 1 559 209 kroner i Google. Kampanjene våre har hatt 29 842 076 visninger, og vi har generert 1 231 730 resultater.
– Det er markedsføring som er lidenskapen til alle oss som jobber her. Vi elsker å lage godt innhold som treffer målgruppen og som skaper ønsket effekt og resultater for kundene våre. Vi skal veilede, produsere, evaluere og optimalisere digitale kampanjer; Og med det teamet vi har i dag får du alle fagfelt du trenger for å skape en god digital kampanje, samlet i ett og samme byrå.
Med en vellykket kundekveld i ryggen er vi klare for å gi alt i innspurten av 2025. Samtidig har vi allerede begynte å tenke ut ideer og konsepter for nye prosjekter, muligheter og markedsstunt for 2026.
Og nok en gang – TAKK for en fin kveld på Mortholmen. Fytti, det var gøy!





