fbpx

Haugalandskonferansen

SOSIAL MEDIE ANNONSERING

 

Haugalandskonferansen

SOSIAL MEDIE ANNONSERING

 

Næringsforeningen Haugalandet har sitt årlige event Haugalandskonferansen, hvor hele næringslivet på Haugalandet møtes for en dag med inspirasjon, mingling og festmiddag på kvelden. Zocial fikk i samarbeid med DHR Saga AS oppdraget med all digital markedsføring og markedsmateriell av Haugalandskonferansen 2019.

I 2019 hadde Haugalandskonferansen 597 påmeldinger, som er en økning med 110 påmeldinger fra året før!

– I samarbeid med DHR Saga utarbeidet vi landingsside for Haugalandskonferansen.
– Vi satte opp en sosial medie strategi på annonsering, samt stod for produksjon og gjennomføring.
– Vi stod også for produksjon og gjennomføring Google Display annonsering.

«Vi gleder oss over godt samarbeid vedr. så vel grafisk uttrykk som digital MF ifm. Haugalandskonferansen.»
– Ingeline Kaldestad // Prosjektleder i Næringsforeningen Haugalandet

Sosial medie statistikk
Totalt oppnådde vi følgende resultater med sosial medie annonsering:
– 5 184 klikk
– 107 659 unike visninger
– 821 411 eksponeringer

Google Display statistikk
– 1 940 klikk
– 1,34 millioner visninger
– 5,63 gjennomsnitt kostnad pr. klikk

Omtalelser i andre medier:
nforeningen.noh-avis.notvh.noJobb & Næring